På höstpromenad

 
Enligt smhi kommer det att snöa i natt och det var ett förjävla bra väder imorse när jag vaknade så jag bestämde mig för att ta en lång, och kanske sista, höstpromenad. Jag tog med mig en obligatorisk systemetkasse för eventuella fynd i skogen. Idag plockade jag harsyra som får vara i frysen så länge. Jag tänker mig halstrad pilgrimsmussla, blomkålskräm, knaperstekt bacon och harsyra, aaahh. Tacka fan för att jag inte hittade mer svamp ändå.
 
Efter ett par timmar i och runt skogen gick jag till 4H-gården och klappade och matade djuren. Så där harmoniskt. På väg därifrån såg jag att det var strängt förbjudet att mata djuren. Hehee.
 
Jaja! Här är hästarna, rädda kaniner och andra fina saker i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0