Popaganda 2011


Ja, jävlar vilken bra helg!

Var trött men sjukt taggad på fredagen efter bara 3-4 timmars sömn och 4 timmars bröd- och bullbak från åtta på fredag morgon. Jag åkte direkt till Micke från skolan, där jag har bott fram tills nu. Allt har varit fullkomligt underbart. Allt från asbra musik, till trevligt sällskap, till det ultimata festivalvädret, till parköl, till massor av mys och kärlek.

Vi satt många gånger i gräset och lyssnade på sjukt bra och mysig musik som Saint Etienne, Midlake, JJ och Jenny Wilson. På band som Arcade Fire, Junip, Lykke Li och Syket stod vi och kollade, alternativt hängde på kravallstaketet. Det var fint, åh så fint.

Själv har jag aldrig varit på en stadsfestival tidigare, och det var sjukt värt att kunna åka hem till en varm säng, en dusch och så vidare. Jag siktar på både Popaganda och Way Out West nästa år - hoppas de bokar minst lika fabulösa artister som i år! 





Önskar verkligen att jag hade tagit fler bilder, förjävla fint var det. Här är under Jenny Wilson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0