2 december

Helvete vilken jävla dag det blev. Den började förhållandevis bra, sjukt trött efter att ha snoozat i 40 min bara, på jobbet var jag ett PMS-monster med en mage som en gravid i sista veckan. Jag kände mig bättre efter jag fick min 200 grams Marabou apelsin krokant - älskar - åt den dock med lite ångest då jag ska till tandläkaren imorgon bitti. När humöret vände åt det bättre hållet, på bussen hem, slutade bussjäveln att fungera samtidigt som min Amanda, som fyller 20 år idag - GRATTIS!!! - ringer och berätttar att dem haft inbrott och blivit bestulna på allt, ALLT! Stackarna!! Just när hon och fästmannen fått ordning på huset :( Så, nu står jag här, fast i Erikslund i 15 minusgrader (?) och vill bara hem. Tacka Gud för chokladen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0